jak poznać faceta

Jak poznać faceta?

jak poznać faceta

Jak poznać faceta?

Kiedy wsłuchuję się w rozmowy kobiet, zawsze uderza mnie jedna rzecz. Wiele z nich nie zdaje sobie sprawy, że to gdzie i jak spędzają czas ma wpływ na to jakich mężczyzn poznają. Opowiem Ci w jakich okolicznościach i miejscach masz największe szanse na poznanie faceta swoich marzeń.  Są takie miejsca gdzie szanse się wielokrotnie zwiększają, a są też takie, gdzie drastycznie spadają (a właściwie jedno takie miejsce).

Gdzie zatem NIE poznasz faceta na stałe?

Piątek wieczór. Wraz z trzema najlepszymi koleżankami stroicie się, malujecie, plotkujecie. Chcecie wyjść się pobawić. Każda z Was mówi, że dzisiejszego wieczoru idzie tylko potańczyć albo napić się drinka. Naprawdę? Idziesz co tydzień do knajpy pełnej wystrojonych facetów po to, żeby tylko tańczyć? Jeśli Twoja odpowiedź brzmi TAK to naprawdę stanowisz rzadkość. Zazwyczaj kobiecie marzy się, że pozna tam fajnego faceta, który zawróci jej w głowie, a ona jemu.  Możesz być pewna, że takiego, któremu uda się zawrócić w głowie z pewnością tam nie spotkasz. Jest bowiem bardzo duża dysproporcja pomiędzy ludźmi chodzącymi do klubów. 80% kobiet chciałoby poznać tam faceta do stałego związku (o zgrozo!), natomiast większość facetów chce się „nawalić” i wyrwać sobie panienkę na jedną noc (najczęściej dokładnie w tej kolejności). Zauważyłaś już konflikt interesów?

Jeżeli zaliczasz się do tych 80%, nie wiń się za to. Jesteś w doborowym towarzystwie kobiet, które po prostu chcą być szczęśliwe. Musisz sobie jednak zdać sprawę, że przez to jesteś łakomym kąskiem dla oszustów. W klubie każdy prowadzi jakąś grę. Po tygodniu pracy ludzie potrzebują się wyszaleć, upijają się, każdy przywdziewa maskę, która mu akurat pasuje. Nie ma tam miejsca na prawdziwe i szczere uczucia! Chcąc odnaleźć się w tej sytuacji prawdopodobnie sama także ją przywdziejesz, ale wiedz, że pewny siebie facet ją z Ciebie zedrze i raczej to nie będzie „ten właściwy”. W klubie nie liczy się Twoja osobowość, marzenia, oczekiwania. Jego to nie będzie tak naprawdę interesować, bo:

Faceci nie chodzą do klubów szukać kobiety do związku!

Chodzą tam, żeby podbudować swoje ego, upić się, dowartościować, popisać przed kumplami – po prostu się zabawić. Zastanów się  ilu znasz ludzi, którzy poznali się w klubie  i są w długich i szczęśliwych związkach? Widzisz, ja nie sugeruję Ci teraz, żebyś przestała zupełnie chodzić na dyskoteki. Radzę Ci, żebyś nabrała do tego dystansu. Z całą pewnością chodzą tam także normalni i ciekawi faceci, ale oni też obserwują otoczenie. Widzą jak zachowują się dziewczyny, które najpierw udają wyniosłe i niedostępne, a po  5 minutach byle flirtu pozwalają się obmacywać. W klubie nie masz szans, żeby przyciągnąć wartościowych facetów na stałe.

Często jest też tak, że mężczyzna podchodzi i chce Twój numer, żeby móc się z Tobą skontaktować i spotkać w innych warunkach. To trochę inna sytuacja. Zawsze możesz dać mu numer jeśli Cię czymś zauroczył, ale licz się z tym, że szanująca się kobieta nie powinna rozdawać swojego numeru na prawo i lewo, zwłaszcza w klubie nocnym. Zanim to zrobisz, upewnij się, że warto.

No dobrze, wiesz już, że kluby nie są wymarzonym miejscem, aby poznać faceta na stałe. Czy masz jeszcze inne opcje? Mnóstwo!

Zastanów się jakie życie prowadzisz, ile masz koleżanek, w jakim towarzystwie przebywasz na co dzień, czy są to wartościowi ludzie, czy masz pasje… Czy Twoje życie przypadkiem nie wygląda tak: 5 dni w tygodniu praca/studia, w piątek i sobotę impreza, w niedzielę oglądanie seriali? Czy Twoje życie czyni Cię kobietą tajemniczą i uwodzicielską, która jest dla mężczyzny wyzwaniem?

Jakość Twojego życia, to jak o nie dbasz i je urozmaicasz ma wpływ na rodzaj facetów, których będziesz poznawać. Wcale nie musisz skakać ze spadochronem albo wspinać się na Kilimandżaro, żeby intrygować mężczyzn. Na początek wystarczy, że będziesz osobą towarzyską, przez co na pewno często będziesz chodzić w takie miejsca jak kawiarnie.                                              

Powiem Ci coś szczerze: w Polsce faceci nie są zbyt odważni. To właśnie dlatego tak ochoczo podchodzą do kobiet w klubach, gdzie jest ciemno, głośno i tłoczno. Podpici, bez żadnej presji nie boją się niczego. W kawiarni natomiast pojawi się u nich bardzo powszechne zjawisko - strach przed odrzuceniem. Wyobraź sobie co czuje facet, który przecisnął się między dziesięcioma stolikami zapełnionymi ludźmi tylko po to, żeby do Ciebie zagadać! To dlatego w takim miejscu masz pewność, że podejdzie do Ciebie mężczyzna, któremu naprawdę musiałaś się spodobać.

Musisz też pamiętać o tym, że jeśli będziesz wysyłać niewłaściwe sygnały, żaden wartościowy facet do Ciebie nie podejdzie. Musisz dać mu zielone światło. Niestety czasami jest tak, że im bardziej mężczyzna jest prostacki i arogancki, tym jest odważniejszy. W moim Darmowym Kursie nauczę Cię jak stwarzać okazje dla tych mniej śmiałych, ale z całą pewnością bardziej wartościowych.

Studia, kursy językowe, szkolenia, kluby sportowe

Wszystkie te miejsca łączy jedno – rozwijasz w nich swoje zainteresowania w grupie ludzi, którzy są tam, w tym samym celu, co Ty. Nic tak nie łączy jak wspólne pasje. W takich miejscach jest czymś zupełnie naturalnym poznawanie nowych osób. Nie ma przy tym żadnej presji, ponieważ okoliczności sprawiają, że musicie współpracować. Poznajecie się przy okazji, którą można wykorzystać w celu nawiązania bliższej relacji. To właśnie w takich miejscach tworzą się przyjaźnie i związki na całe lata. Dbaj o swój rozwój, pielęgnuj pasje, a dzięki temu zwiększysz swoje szanse na poznanie tego właściwego. Moja koleżanka miała problem – wciąż trafiała tylko na takich, którzy chcieli ją wykorzystać. Pewnego dnia zrezygnowała z chodzenia w niewłaściwe miejsca i zainwestowała w siebie – poszła do pracy, zapisała się na kurs językowy oraz do klubu fitness. Teraz jej problemem jest nadmiar adoratorów, ponieważ jest wielu świetnych facetów, którzy chcieliby z nią być, a ona nie może się zdecydować!

Miejsca oraz sposób, w jaki spędzasz czas są bardzo ważne w przyciągnięciu do siebie Tego Jedynego. Jednak jeszcze bardziej istotne jest to, jakie sygnały wysyłasz i jakie sprawiasz wrażenie na pierwszy rzut oka. Jeżeli masz dziesiątki zainteresowań, ale jesteś osobą niedostępną, nie będzie Ci łatwo. W moim kursie powiem Ci, dlaczego jedne kobiety przyciągają złych facetów, a inne kończą w szczęśliwych związkach. Zapisz się już teraz!

Wciąż masz wątpliwości?
Zapisz się na mój całkowicie darmowy kurs i dowiedz się:

- Jakie są najczęstsze błędy kobiet w relacjach z mężczyznami
- Jakie cechy przyciągają facetów jak magnes, a jakie ich odpychają
- Jak stworzyć stały i szczęśliwy związek z wartościowym mężczyzną

10 odpowiedzi
  1. melangell says:

    Z tymi klubami i dyskotekami to prawda. Sama mam alergię na facetów w klubach i jak tylko jakiś chce się do mnie kleić to uciekam. Moja mama (oczywiście żartem) twierdzi, że porządnych facetów poznaje się w bibliotece albo na kółku różańcowym :P ale to prawda, że poznać można wszędzie, ja swoją obecną miłość poznałam na treningu aikido :)

    Odpowiedz
  2. Monika says:

    Fsktycznie kluby są do niczego. Ale nawet na kursie,albo w kawiarni jest ciezko. Interesujący faceci są z reguły tak nieśmiali,że wstydzą się podnieść wzrok,a co dopiero zagadać. Ci którzy mają na to odwagę, mają też bogate doświadczenie w przebieraniu w kobietach. A żadna niechce być kolejnym podbijem na liście jakiegoś pleyboya.
    Straciłam już nadzieję na poznanie wolnegoatrakcyjnego faceta. Albo ich nie w ogóle ma,albo wyjechali za granicę….

    Odpowiedz
    • Anna Szlęzak
      Anna Szlęzak says:

      Faktycznie niektórzy są zbyt nieśmiali, żeby podejść, dlatego trzeba wysyłać im właściwe sygnały i pokazywać zielone światło. Wyjście z inicjatywą też nie jest najgorszym pomysłem – przecież nie proponujesz od razu randki, a jedynie zagadujesz w ciekawy sposób odnosząc się do sytuacji, w jakiej się znajdujecie, do czegoś co ma na sobie albo ze sobą albo po prostu prosisz o pomoc lub opinię. To subtelne i sprytne sposoby, które zawsze działają! ;)

      Odpowiedz
  3. Justyna says:

    Na początek Droga Aniu chciałabym Ci podziękować ze te książki. Mam wszystkie i są wspaniałe;) Czy mogłabyś mi poradzić w bardzo delikatnej sprawie? Bardzo liczę na Twoją pomoc. Otóż wszystko zaczęło się od tego, że zamawiałam kilka rzeczy przez internet i wybrałam kuriera jako dostawcę z ups. W sumie gdy zobaczyłam tego kuriera no był przystojny, blondyn, ale jakoś na samym początku mnie nie urzekł. Dopiero kilka dni później zamówiłam kilka innych rzeczy i też wybrałam, żeby kurier (ten sam) dostarczył mi paczkę. Chwilę sobie pogadaliśmy, ale było jakoś inaczej z jego i mojej strony. Było tak przyjemnie i bardzo ok. Dopiero po tej rozmowie jakos się nim zainteresowałam. Miałam do niego numer telefonu i wieczorem napisałam coś takiego “Dziękuję za wczorajszą dostawę książek. Przynajmniej mogłam zająć sie czymś sensownym:) Pozdrawiam Dziewczyna od ‘zbyt nisko umieszczonego dzwonka’”. No co prawda czekałam troche na odpowiedź ale dostałam ” Proszę bardzo;) Dziewczyna z Drewsa tak? Pozdrawiam Konrad Kurier” no i właściwie ja nie mieszkałam na tej ulicy, no i odpisałam coś takiego “Chyba muszę cię rozczarować. (podałam ulicę na której mieszkam) Niska, ciemnowłosa, w bluzce w paski. Coś kiepsko u Pana ze strzelaniem:) Justyna” Chciałam żeby ten sms był luźny ale wydaje mi się że go obraziłam, bo w odpowiedzi dostałam tylko “To nie strzał tylko pomyłka w nazwie ulic. Dopiero uczę się miasta”. ja tylko na to, że “Przepraszam;) nasze miasto jest małe” no i właściwie od dwóch dni nic. Nic mi już na to nie odpisał. Wiem tylko jak ma na imię – Konrad, że jest kurierem, jak wygląda, no i mam jego nr telefonu. Aniu, proszę, pomóż mi? Nie wiem czy ma dziewczynę, próbowałam nawet go znaleźć na fb ale go nie znalazłam. Bo chciałam się upewnić a raczej sprawdzić czy ma kogoś czy nie. Czy ja juz jestem taka beznadziejna, że nic mi sie nie uda? Proszę pomóż mi
    Ściskam Cię mocno;*

    Odpowiedz
  4. Lili says:

    to prawda z tymi klubami, ale gdzie jak nie tam, wiesz nie w każdej miejscowości są kursy językowe, fajne kawiarnie, no i co w takiej sytuacji zrobić?

    Odpowiedz
    • Anna Szlęzak says:

      Lili, owszem nie w każdej, ale z drugiej strony, czy w małych miejscowościach są tylko kluby i dyskoteki? Oczywiście, że nie!!! Jest wiele miejsc, w których można poznać fajnego faceta i nie ma znaczenia czy jest to metropolia, czy prowincja. A jeśli mam być szczera – faceta można poznać wszędzie! Naprawdę! Chcesz się przekonać? Zapraszam tutaj: http://www.zatrzymajfaceta.pl/jak-poznac-i-poderwac/

      Odpowiedz
  5. Margaret says:

    Czesc.
    Ostatnio poznalam chlopaka na czacie i poprosil o moj numer gg, wiec mu dalam. no i teraz tak sobie od czasu do czasu piszemy i on dlugo sie nie odzywal tzn. Byl na gg. ale nie pisal:( postanowilam napisac do niego czemu nie odzywa sie i wgl. a on ze byl zajety i piszemy , piszemy a pozniej ja do niego ze dora to koncze bo pewnie sie narzucam Tobie i piszesz do mnie z litosci, a on ze nie narzucam sie ze nie rozumie kobiet i napisal ze wszystko zwalil i ze mogl napisac pierwszy. czy to
    znaczy ze zalezy mu na mnie?

    Odpowiedz
  6. Anna Szlęzak says:

    Nat,
    Zapisz się na Darmowy Kurs, tam dowiesz się dużo więcej na ten temat. A już niedługo na stronie pojawi się poradnik związany ściśle z poznawaniem i podrywaniem, który Ci już teraz mogę gorąco polecić! Śledź stronę uważnie!
    Pozdrawiam:)

    Odpowiedz
  7. Nat says:

    Witam, bardzo zaciekawił mnie ten artykuł. Akuart jestem na etapie poznawania znaczy się chcę poznać faceta, ale nie wiem jak i gdzie… czy można się dowiedzieć wiecej na ten temat?

    Odpowiedz

Napisz komentarz

Chcesz dołączyć do dyskusji?
Zostaw komentarz poniżej!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>